Vergeten uit te checken?

Uw Mixx Card is een zakelijke OV-chipkaart. Reizen met de OV-chipkaart is gemakkelijk. Toch kan er iets misgaan, omdat u bijvoorbeeld een keer vergeet uit te checken. Gevolg kan zijn dat voor de rit teveel wordt betaald. Hieronder leest u welke actie u kunt ondernemen.


Saldo terugvragen

Indien u een ontbrekende check-out heeft, ontvangt u van ons een bericht. Voor het terugvragen van saldo verwijzen wij u door naar www.uitcheckgemist.nl. U kunt op deze site bij alle vervoerders saldo terugvragen voor een melding van een ontbrekende check-out.

Via www.uitcheckgemist.nl kunt u tussen januari en juni en tussen juli en december voor maximaal drie ritten per vervoerder saldo terugvragen. Let op: voor NS geldt dat u maximaal drie keer per kalenderjaar saldo kunt terugvragen voor een melding van een ontbrekende check-out.

Ondanks dat u van ons al een bericht heeft ontvangen kan het soms even duren voordat een rit zichtbaar wordt bij www.uitcheckgemist.nl. In de meeste gevallen binnen 15 dagen. U kunt een e-mail alert instellen via deze link, zodat u automatisch bericht van www.uitcheckgemist.nl ontvangt zodra u het saldo kunt terugvragen.

Let op: nadat u het saldo heeft teruggevraagd, staat het bedrag direct voor uw kaart klaar. U kunt het bedrag op uw kaart laden bij een NS-automaat of overig ophaalpunt voor OV-chipkaarten. Nadat u het bedrag op uw kaart heeft geladen, crediteren wij het bedrag aan uw werkgever.

Meer informatie?

Wilt u uw optimale mix samen met ons bepalen? Maak dan direct een afspraak met ons.

Afspraak maken